Gardin "I have a Dream" (art 6)



Romantisk gardin sydd i vitt bomullstyg.
Den övre kappan har transfertryck "Ihave a Dream" och en 10 cm bomullspets.
Antingen kan man ha en käpp nertill, då ser det ut som på bilden när man rullar upp den undre gardinen, eller också rullar man upp utan käpp då faller gardinen mjukare.
Släpper man ner allt blir det en form av rullgardin.
Upptill finns en kanal så det är valfritt om man vill trä på en stång eller sätta nypor.
Välj mellan trycken "Amor Vincit Omnia" , "Carpe Diem" "I have a Dream" eller snyggast är kanske inget tryck alls.

Käppar och stänger medföljer ej. Bredden på banden kan variera ( 3-5 cm)

Höjd på yttre kappa är ca 35-42 cm. Totala höjden med undre kappan utrullad ca 110 cm.
Bredd:
---> 90 cm 270 kronor
95 - 140 cm 330 "
145 - 200 cm 370 "

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackra gardiner du syr!

Kram Maud

Äppel Päppel sa...

Helt underbart fin gardin!

Anonym sa...

Jag beställde denna gardin utan tryck till min dotters rum och det blev så fint! Tack så jättemkt, bra kvalitet och snabb leverans:) Gjorde pricken över i:et i dotterns lite gammaldags pyntade rum. Mvh Sanna med dotter Julia

lyckebrants lycka sa...

Jättefin gardin, jag ska beställa!!!
Ha en bra dag!
Hittade din blogg på Tradera!
Hälsningar
Rose-Marie
www.lyckebrant.blogspot.com

LiSSaN sa...

Köpte denna gardin av dig (utan tryck dock) och är SÅ nöjd!! Urfina! Tack!

Lotta sa...

Jag har beställt sex stycken i olika storlekar och dom är så fina,älskar dom.Jag har valt bort trycket på mina.Kommer nog att beställa flera.:)